No Snow Is Bad News For Some Businesses

EAST NORTHPORT, NY (CBSNewYork) – Some hope the snow never comes back. But for those in the snow removal business, it’s been tough.

WCBS 880 Long Island Bureau Chief Mike Xirinachs On The Story

A local hardware stores in the Tri-State Area, shovels, ice melts, and snowblowers aren’t selling.

“Yeah we need a snowstorm. The kids want it. Sleds and things like that are not selling,” said Mike Meita, who runs Elwood Hardware in East Northport.

It’s one of the weakest snow seasons he can recall.

It’s the same for Steve Jackson at Commack Hardware.

“Really kinda doing the snowdance. Hoping it comes down soon,” he told WCBS 880 Long Island Bureau Chief Mike Xirinachs.

Jackson says even the threat of snow would help.

Do you want snow or are you happy about the lack of snow or do you want a blizzard? Sound off in the comments section below!

  • baba-booey to ya all

    Please my lord jesus christ…never let it snow again. nah…praying aint gonna work.
    ya know tho, its like the peeps down the shore who complain if it rains on a weekend. thair complaint is that they are not robbing enough people with games that you can never win.
    the snow devils with their plows tht keep pushing it against my driveway so i gotta come out ans shovel again. eat $hit and dye. intentionally mispelled so it passes the scanning software

  • Teena

    You’d probably be the first a$$hole to bitch that your street wasn’t plowed if it did snow! At least people in the snow business are trying to make a living instead of living off welfare!!

  • Pauly Walnuts

    Do not want any snow. Warmer temps mean I burn less fuel oil.

blog comments powered by Disqus
Giving Tuesday
Charles Osgood Event

Listen Live